Пералік адміністрацыйных працэдур
Пералік адміністрацыйных працэдур, якія ажыццяўляюцца ва ўстанове аховы здароўя «Гарадская гінекалагічная бальніца» Кастрычніцкага раёна г. Мінска па заявах грамадзян у адпаведнасці з Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 26.04.2010 г. № 200 «Аб адміністрацыйных працэдурах, якія ажыццяўляюцца дзяржаўнымі органамі і іншымі арганізацыямі па заявах грамадзян»
Глава 2 ПРАЦА І САЦЫЯЛЬНАЯ АБАРОНА
Найменне адміністрацыйнай працэдуры |
Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры |
Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры |
Тэрмін дзеяння даведкі, дакумента (рашэння), якія выдаюцца (прымаюцца) пры ажыццяўленні працэдуры |
Усе ўказаныя адміністрацыйныя працэдуры ажыццяўляюцца БЯСПЛАТНА
1.1.5. Пастаноўка на ўлік грамадзян, якія патрабуюць паляпшэння жыллёвых умоў |
Пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу ўсіх паўналетніх грамадзян, пасведчанні аб нараджэнні непаўналетных дзяцей, якія прымаюцца на ўлік грамадзян, якія патрабуюць паляпшэння жыллёвых умоў і (або) знаходзіліся на такім уліку. Дакументы, якія пацвярджаюць права на пазачарговае або першачарговае даванне жылога памяшкання – у выпадку наяўнасці такога права. Звесткі аб даходзе і маёмасці кожнага члена сям’і – у выпадку пастаноўкі на ўлік (аднаўлення на ўліку) грамадзян, якія маюць права на атрыманне жылога памяшкання сацыяльнага карыстання ў залежнасці ад іх даходу і маёмасці |
1 месяц з дня падачы заявы |
бестэрмінова |
1.1.6. Аб раздзеле, чарзе, аб пераафармленні чаргі з грамадзяніна на паўналетняга члена яго сям’і |
Пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу ўсіх паўналетніх грамадзян, пасведчанні аб нараджэнні непаўналетных дзяцей, якія прымаюцца на ўлік грамадзян, якія патрабуюць паляпшэння жыллёвых умоў і (або) знаходзіліся на такім уліку. Дакументы, якія пацвярджаюць права на пазачарговае або першачарговае даванне жылога памяшкання – у выпадку наяўнасці такога права. Звесткі аб даходзе і маёмасці кожнага члена сям’і – у выпадку пастаноўкі на ўлік (аднаўлення на ўліку) грамадзян, якія маюць права на атрыманне жылога памяшкання сацыяльнага карыстання ў залежнасці ад іх даходу і маёмасці |
1 месяц з дня падачы заявы |
бестэрмінова |
1.1.7. Аб зняцці грамадзян з уліку тых, хто патрабуе паляпшэння жыллёвых умоў |
Пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу ўсіх паўналетніх грамадзян, пасведчанні аб нараджэнні |
15 дзён з дня падачы заявы |
бестэрмінова |
1.1.8. Пастаноўка на ўлік грамадзян, якія жадаюць атрымаць жылое памяшканне ў інтэрнаце |
Пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу ўсіх паўналетніх грамадзян, пасведчанні аб нараджэнні непаўналетных дзяцей (для іншаземных грамадзян і асоб без грамадзянства, якім дадзены статус бежанца ў Рэспубліцы Беларусь, – пры наяўнасці такога пасведчання), якія прымаюцца на ўлік грамадзян, што жадаюць атрымаць жылое памяшканне ў інтэрнаце. Дакументы, якія пацвярджаюць права на пазачарговае або першачарговае атрыманне жылога памяшкання ў інтэрнаце, – у выпадку наяўнасці такога права |
1 месяц з дня падачы заявы |
бестэрмінова |
2.1. Выдача выпіскі (копіі) з працоўнай кніжкі |
- |
5 дзён з дня звароту |
бестэрмінова |
2.2. Выдача даведкі аб месцы працы, службы і займаемай пасадзе |
- |
5 дзён з дня звароту |
бестэрмінова |
2.3. Выдача даведкі аб перыядзе працы, службы |
- |
5 дзён з дня звароту |
бестэрмінова |
2.19. Выдача даведкі аб выхадзе на працу, службу да сканчэння адпачынку па доглядзе за дзіцём ва ўзросце да 3 гадоў і спыненні выплаты дапамогі |
- |
5 дзён з дня звароту |
бестэрмінова |
2.24. Выдача даведкі аб незабяспечанасці дзіцяці ў бягучым годзе пуцёўкай за кошт сродкаў дзяржаўнага сацыяльнага страхавання ў лагер з кругласутачным перабываннем |
- |
5 дзён з дня звароту |
бестэрмінова |
2.25. Выдача даведкі аб знаходжанні ў адпачынку па доглядзе за дзіцём да дасягнення ім узросту 3 гадоў |
- |
5 дзён з дня звароту |
бестэрмінова |
Адказная асоба за выдачу даведкі ці іншага дакумента - Шыманчук н.а. - інспектар па кадрах, аддзел кадраў (галоўны корпус, 1 паверх, правае крыло, кабінет ст.інспектара па кадрах), тэл. +375 17 220-69-96 рэжым працы: Панядзелак - Пятніца з 8:25. да 13:20;
Найменне адміністрацыйнай працэдуры |
Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры |
Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры |
Тэрмін дзеяння даведкі, дакумента (рашэння), якія выдаюцца (прымаюцца) пры ажыццяўленні працэдуры |
Усе ўказаныя адміністрацыйныя працэдуры ажыццяўляюцца БЯСПЛАТНА
2.4. Выдача даведкі аб памеры заработнай платы (грашовага забеспячэння) |
- |
5 дзён з дня звароту |
бестэрмінова |
2.5. Прызначэнне дапамогі па цяжарнасці і родах |
|
10 дзён з дня звароту |
на тэрмін, указаны ў лістку непрацаздольнасці (даведцы аб часовай непрацаздольнасці) |
2.6. Прызначэнне дапамогі ў сувязі з нараджэннем дзіцяці |
|
10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый – 1 месяц |
аднаразова |
2.8. Прызначэнне дапамогі жанчынам, якія сталі на ўлік у дзяржаўных арганізацыях аховы здароўя да 12-тыднёвага тэрміну цяжарнасці |
|
10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый – 1 месяц |
аднаразова |
2.9. Прызначэнне дапамогі па доглядзе за дзіцём ва ўзросце да 3 гадоў |
|
10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый – 1 месяц |
да дня дасягнення дзіцём узросту 3 гадоў |
2.12. Прызначэнне дапамогі на дзяцей, старэйшых за 3 гады |
|
10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый – 1 месяц |
Да 31 ліпеня або да 31 снежня каляндарнага года, у якім прызначана дапамога, альбо да дня дасягнення дзіцём 16-, 18-летняга ўзросту |
2.13. Прызначэнне дапамогі па доглядзе за хворым дзіцём ва ўзросце да 14 гадоў |
|
10 дзён з дня звароту |
на тэрмін, указаны ў лістку непрацаздольнасці |
2.14. Прызначэнне дапамогі па доглядзе за дзіцём ва ўзросце да 3 гадоў і дзіцём-інвалідам ва ўзросце да 18 гадоў у выпадку хваробы маці альбо іншай асобы, якая фактычна ажыццяўляе догляд за дзіцём |
|
10 дзён з дня звароту |
на тэрмін, указаны ў лістку непрацаздольнасці |
2.16. Прызначэнне дапамогі пры санаторна-курортным лячэнні дзіцяці-інваліда |
|
10 дзён з дня звароту |
на тэрмін, указаны ў лістку непрацаздольнасці |
2.18. Выдача даведкі аб памеры дапамогі на дзяцей і перыядзе яе выплаты |
|
5 дзён з дня звароту |
бестэрмінова |
2.20. Выдача даведкі аб утрыманні аліментаў і іх памеры |
|
5 дзён з дня звароту |
бестэрмінова |
2.29. Выдача даведкі аб перыядзе, за які выплачана дапамога па цяжарнасці і родах |
|
3 дні з дня звароту |
бестэрмінова |
2.35. Выплата матэрыяльнай дапамогі на пахаванне |
|
1 працоўны дзень з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый – 1 месяц |
аднаразова |
Адказнае за выдачу даведкі ці іншага дакумента – Віяленцій Анастасія Дзянісаўна – вядучы бухгалтар, кабінет бухгалтара па заработнай плаце (з паверх, аперацыйна-рэанімацыйнага блока, левае крыло) тэл. +375 17 392-81-44 рэжым працы: Панядзелак - чацвер з 8:30. да 17:15, пятніца з 8:30 да 16: 00.;
Глава 7 АХОВА ЗДАРОЎЯ
Найменне адміністрацыйнай працэдуры |
Кабінет, у які грамадзянін павінен звярнуцца |
Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры |
Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры |
Тэрмін дзеяння даведкі, дакумента (рашэння), якія выдаюцца (прымаюцца) пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры |
Усе ўказаныя адміністрацыйныя працэдуры ажыццяўляюцца БЯСПЛАТНА |
||||
7.2.1. Выдача заключэння ўрачэбна-кансультацыйнай камісіі |
Маўрычава Ларыса Аляксандраўна – намеснік галоўнага ўрача па медыцынскай частцы, 1 паверх, правае крыло – прыёмная, кабінет намесніка галоўнага ўрача па медыцынскай частцы, рэжым работы з 8.30. да 16.45., тэл. 222 83 63 |
|
1 дзень пасля правядзення паседжання камісіі, але не пазней за 1 месяц з дня падачы заявы |
ад 1 месяца да 1 года або бестэрмінова ў залежнасці ад захворвання або патрэбы ў тэхнічных сродках сацыяльнай рэабілітацыі |
7.5. Выдача лістка непрацаздольнасці (даведкі аб часовай непрацаздольнасці) |
Сямёнава Людміла Уладзіміраўна медыцынскі рэгістратар тэл. 2020-65-83 (2 паверх галоўнага корпуса, кабінет «Выпіска лістоў непрацаздольнасці» з 08.00 да 16.00 На час бальнічнага ліста, адпачынку Сямёнавай Л.У. абавязкі медыцынскага рэгістратара выконвае асоба, якая яго замяняе. |
|
у дзень устанаўлення часовай непрацаздольнасці |
бестэрмінова |
7.6. Выдача медыцынскай даведкі аб стане здароўя |
Загадчыкі гінекалагічных аддзяленняў Лечачыя ўрачы |
|
1 дзень пасля правядзення медыцынскага агляду, медыцынскага асведчання |
Да 1 года |
7.9. Выдача выпіскі з медыцынскіх дакументаў |
Загадчыкі аддзяленняў Лечачыя ўрачы |
|
5 дзён з дня звароту |
бестэрмінова |
7.12. Выдача дублікатаў дакументаў - Выдача лістка непрацаздольнасці (даведкі аб часовай непрацаздольнасці) - Выдача медыцынскай даведкі аб стане здароўя - Выдача выпіскі з медыцынскіх дакументаў |
Сямёнава Л.У., медрэгістратар тэл. 220-65-83 (2 паверх галоўнага корпуса, кабінет «Выпіска лістоў непрацаздольнасці») з 08.00 да 16.00 Загадчыкі гінекалагічнымі аддзяленнямі Лечачыя ўрачы |
|
1 дзень з дня звароту |
На тэрмін дзеяння дакумента |